Dostosuj preferencje dotyczące zgody
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej. Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny. Korzystamy również z plików cookie innych firm, które pomagają nam analizować sposób korzystania ze strony przez użytkowników, a także przechowywać preferencje użytkownika oraz dostarczać mu istotnych dla niego treści i reklam. Tego typu pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za uprzednią zgodą użytkownika. Można włączyć lub wyłączyć niektóre lub wszystkie te pliki cookie, ale wyłączenie niektórych z nich może wpłynąć na jakość przeglądania.
Niezbędny
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalny
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityka
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Występ
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklama
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

RODO

Przygotowana w oparciu o przepisy na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

1. Administratorem Państwa danych osobowych przekazanych w trakcie kontaktu z Kancelarią jest Kancelaria Radcy Prawnego Izabela Kulińska reprezentowana przez Izabelę Kulińską („Administrator”).

Dane kontaktowe Administratora: ul. J. Kasprowicza 119/94, 01-949 Warszawa, e-mail: kancelaria.izabela.kulinska@gmail.com

2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu: (i) realizacji kontaktu z Administratorem; (ii) odpowiedzi na przesłane zapytania; (iii) przedstawienia oferty współpracy; (iv) wykonania umowy; (v) dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami; (vi) wykonania

3. Podstawą przetwarzania danych osobowych we wskazanych celach będą: (i) prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na nawiązaniu kontaktu, odpowiedzi na zadane pytania, dochodzeniu roszczeń i obronie przed roszczeniami, (ii) przetwarzanie danych jest niezbędne do podjęcia działań na Państwa żądanie (np. w ramach złożenia oferty obsługi prawnej) lub wykonania zawartej umowy; (iii) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.

4. Państwa dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania określonych powyżej, w tym przedawnienia roszczeń, które mogą być podniesione wobec Administratora lub przez Administratora, w szczególności w związku z wykonaniem umowy lub spełnieniem obowiązków podatkowych i wynikających z przepisów o ochronie danych osobowych.

5. Podanie danych nie jest obowiązkowe, ale konieczne do nawiązania kontaktu z Administratorem, odpowiedzi na przesłane zapytania, zawarcia umowy, przedstawienia oferty lub zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług prawnych.

6. Dane mogą być udostępniane wyłącznie w niezbędnym zakresie usługodawcom, z którymi Administrator podjął współpracę w zakresie niezbędnym do prowadzenia i obsługi działalności Administratora, w tym podatkowym, księgowym, finansowym, a także świadczącym usługi hostingowe. Dane mogą być udostępniane odpowiednim organom podatkowym lub celno-skarbowym, a także innym organom administracji publicznej lub samorządowej, jeżeli będą tego wymagały odpowiednie przepisy prawa.

7. W związku z przetwarzaniem danych przez Administratora, na podstawie odpowiednich przepisów Rozporządzenia przysługują Państwu prawo do: sprostowania danych; usunięcia danych; ograniczenia przetwarzania danych; przenoszenia danych (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda lub umowa); sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora).

8. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w razie uznania, że przetwarzanie Państwa danych przez Administratora narusza przepisy Rozporządzenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych.

9. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego bez zachowania wymogów przewidzianych przepisami Rozporządzenia.